HANDELSBETINGELSER HOS PRIMDAHL
Generelle oplysninger
Primdahl
Ane Katrines vej 24 st th
2000, Frederiksberg
CVR nr.: 41771380
Telefon: +4560670132
E-mail: primdahlcontact@gmail.com
Levering
Malerier leveres til den adresse, du angiver ved bestilling, medmindre vi aftaler noget andet. Forsendelser sker via PostNord, DAO, Bring eller GLS. Hvis der ikke er plads på det valgte udleveringssted, flyttes pakken til et nærliggende sted, hvilket du vil blive informeret om. Ved problemer, kontakt kundeservice. Vi leverer på hverdage, og levering sker som aftalt. For visse malerier kan særlige leveringsbetingelser gælde, hvilket vil fremgå under bestillingen.
Reklamationsret
Du har 2 års reklamationsret i overensstemmelse med købeloven, som dækker fejl i materialer eller produktion. Afhængig af situationen kan du få varen repareret, ombyttet, få et afslag i prisen eller pengene retur. Reklamationsretten dækker ikke skader forårsaget af forkert brug. Reklamation skal ske inden for “rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Vi dækker rimelige returneringsomkostninger. Du kan læse mere om reklamationsretten på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside.
Returnering
Ved returnering eller reklamation sendes varen til:
Morten Primdahl
Ane Katrines vej 24 st th
2000 Frederiksberg
Bemærk, vi modtager ikke forsendelser sendt pr. efterkrav.
Refusion
Ved refusion bedes du oplyse dine bankoplysninger (reg. og kontonr.), så vi kan overføre det aftalte beløb. Oplysningerne kan sikkert sendes via mail eller andre elektroniske medier, da de ikke anses som følsomme.
Fortrydelsesret
Du har 14 dages fortrydelsesret ved køb fra vores webshop, regnet fra den dag, du modtager varen. Hvis din ordre består af flere varer leveret i forskellige omgange, gælder perioden fra den dag, du modtager den sidste vare. Du dækker selv omkostningerne ved returnering, og du skal meddele os din fortrydelse via mail inden for 14 dage efter modtagelsen. Varen skal returneres senest 14 dage efter din meddelelse om fortrydelse. Udfyld den medfølgende returseddel og send pakken til:
Morten Primdahl
Ane Katrines vej 24 st th
2000 Frederiksberg
Bemærk, at nægtelse af modtagelse af en vare ikke anses som gyldig fortrydelse uden en tydelig meddelelse herom.
Varer undtaget fortrydelsesret
Fortrydelsesretten gælder ikke for følgende varer:
- Produkter fremstillet efter kundens specifikationer eller med personligt præg.
- Forseglede varer, der af hygiejne- eller sundhedsbeskyttelsesårsager ikke kan returneres, hvis forseglingen er brudt.
- Varer, der uløseligt blandes med andre ved levering.
- Tjenesteydelser, som er påbegyndt med din accept, og hvor fortrydelsesretten bortfalder, når ydelsen er fuldført.
- Digitalt indhold leveret uden fysisk medium, hvis udførelsen er påbegyndt med din accept.
- Aviser, tidsskrifter og magasiner, medmindre der er tale om abonnementer.
- NFT’er kan ikke returneres.
Varens stand ved returnering
Du er kun ansvarlig for værdiforringelse, hvis varen er håndteret ud over, hvad der er nødvendigt for at fastslå dens art, egenskaber eller funktion. Hvis varen er brugt udover dette, kan du kun få en del af købsbeløbet eller ingen tilbage, afhængig af varens stand. For at modtage det fulde beløb retur skal varen prøves, som hvis du gjorde det i en butik.
Tilbagebetaling
Hvis du fortryder dit køb, tilbagebetaler vi alle beløb, inklusiv leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger ved valg af en dyrere leveringsmetode). Tilbagebetalingen sker senest 14 dage efter, at vi har modtaget besked om fortrydelsen og gennemføres med samme betalingsmiddel, medmindre andet er aftalt. Vi kan tilbageholde beløbet, indtil vi har modtaget varen retur, eller du har fremlagt bevis for returnering.
Klagemuligheder
Hvis du ønsker at klage over en vare eller tjeneste, kan dette ske til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, via deres klageportal. Er du bosat i et andet EU-land, kan du klage via EU-Kommissionens online klageplatform. Angiv vores e-mail ved klager: primdahlcontact@gmail.com.